De site die we sinds de DIA niet meer gewoon site noemen, maar prijswinnende site, is nu nog slimmer en nog vetter. Voor DenHaag.com zijn we samen met Den Haag Marketing en Fabrique continu bezig om de site door te ontwikkelen. En daar hebben we nu een mooie update van.

Slimmer naar Scheveningen

Je kon al sneller naar Scheveningen en nu kun je ook nóg slimmer zo snel mogelijk met je tenen in het strandzand wiebelen. Dat klinkt goed. De lussen in het wegdek zorgen er nog steeds voor dat je weet wat de snelste route naar het strand is. Nu we deze data ook gecombineerd hebben met de data uit de parkeergarages weet je ook waar je precies heen wilt om zo snel mogelijk je auto te parkeren. Slim dus.

Subsites

Naast nog meer ontsloten data (om sneller en slimmer in Scheveningen te komen), banners, een nieuwsbrief functionaliteit, tags en verbeterde zoekresultaten, hebben we twee grote en belangrijke partners als subsites toegevoegd aan DenHaag.com. Namelijk: Den Haag Danst! en Den Haag Topsport. Beide organisaties hadden voorheen hun eigen sites, maar sinds DenHaag.com bestaat wilden ze graag een mooi plekje op deze site. De vrijetijdscontent op en de bezoekers van DenHaag.com zijn namelijk ook relevant voor hun doelen. DenHaag.com als dé bron voor alle vrijetijdscontent blijkt zelfs zo succesvol dat ook andere Haagse partners, initiatieven en organisaties hebben aangegeven een subsite op de site te willen hebben.

Houd DenHaag.com dus goed in de gaten voor steeds meer gave content én nog meer slimme wegen naar Haagse hotspots.